Авторитет учителя в умовах реформування освіти

06 лютого 2018 року у Скадовській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 відбулося друге засідання коучінг-центру “Взаєморозуміння”. Авторитет учителя є одним із наріжних каменів педагогічної діяльності. Концепція реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” виокремлює основні індивідуально-особистісні та професійно-діяльнісні якості вчителя, яких він має набути для успішного виконання стратегічної мети реформування освіти. Саме тому педагогічний колектив школи розглядав актуальні питання авторитету вчителя в умовах реформування освіти, а практичний психолог О.Г.Лісніченко демонструвала практичні прийоми створення іміджу педагога нової формації.