Читання й математика – основні цілі моніторингового дослідження

В Україні розпочалася апробація завдань для моніторингу початкової освіти – дослідження читацької та математичної компетентностей четвертокласників.
10 травня 2017 року 40 учнів 4-А і 4-Б класів та класоводи Клименко Н.В., Смоляр Н.С. Скадовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 брали участь у загальнодержавному моніторинговому дослідженні якості початкової освіти, метою якого є вивчення стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи та визначення умов для результативної реалізації Концепції Нової української школи.
Учні виконували варіанти тестів з математики, читання, відповідали на питання анкети, розроблені робочою групою, сформованною Міністерством освіти і науки України
Моніторингове дослідження та анкетування учасників заходу провели Максим Кирпенко, Райміля Бондаренко, Світлана Світюнова, представники Херсонського центру оцінювання якості освіти.

chevron-right chevron-left