Профільна освіта – запорука майбутнього

21 квітня 2017 року на базі Скадовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 відбулося засідання колегії відділу освіти Скадовської райдержадміністрації з питання “Забезпечення здобуття профільної загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах району”.

Ділячись досвідом роботи з учасниками колегії,  педагогічний колектив школи на високому рівні продемонстрував власні творчі й методичні здобутки з питання реалізації допрофільного і профільного навчання  в навчальному закладі.

Зважаючи на те, що важливу роль в організації   профільного навчання відіграє психологічний супровід цього процесу, практичним психологом школи Лісниченко О.Г. для учнів 9В класу було проведено заняття “На порозі важливого вибору”. Адже психологічне забезпечення профільного навчання – це раннє виявлення і розвиток здібностей, схильностей і потреб учнів, формування стійкої мотивації до  навчання, сприяння свідомому вибору учнями галузі майбутньої професійної діяльності.

Із сучасними підходами в реалізації принципів профілізації навчання ознайомили вчителі  Нікішенко О.Л. і Колісніченко О.О. під час інтегрованого уроку в 11 А класі з ділової англійської мови і математики на тему “Logistics”.  В основу уроку педагогами покладена методика CLIL (предметно-мовного  інтегрованого навчання), яка останнім часом набуває  популярності в контексті функціонального оволодіння іноземною мовою та принципу інтегративності.  Даний урок – якнайкраща демонстрація способів, форм і методів розвитку наукового світогляду, кругозору учнів, особливо в сфері бізнесу й економіки. Адже якщо до впровадження американізмів в українську мову, слово «логістика» позначало  лише галузь математичної логіки і все, що пов’язане з нею, то у світі сучасного бізнесу даним словом позначається ціла область, що забезпечує нагальні потреби будь-якого функціонуючого підприємства. Під час уроку учні вчилися вирішувати логістичні задачі, занурюючись у світ бізнесу, математики й англійської мови.

У ході інтегрованого уроку з географії й історії на тему «Збройні конфлікти сучасності. Український Схід», проведеного учителями Христич А.М. і Білоус Л.С., учні досліджували  сучасні глобальні проблеми політичного й соціально-економічного характеру, презентуючи причини й наслідки локальних конфліктів, що знаходяться в безпосередній близькості до України. Родзинкою уроку стали результи дослідження групи експертів історичних паралелей Другої світової війни і війни на сході України із використанням експозицій шкільного музею Бойової Слави. Саме такий підхід  сприяє патріотичному вихованню учнів, формуванню сучасного погляду старшокласників на події різних історичних періодів.

Учитель інформатики Соценко В.В. ознайомив присутніх з особливостями організації дистанційного навчання в школі, завдяки якому допрофільна і профільна підготовка учнів  виводиться на новий рівень, забезпечується гнучкість і багатоваріантність у навчанні, відбувається більш повне розкриття потенціалу учнів через  необмежену кількість дистанційних навчальних курсів.

Заступник директора з НВР Сирота Л.В. презентувала роботу навчального закладу з питання організації профільної освіти як однією з форм соціалізації старшокласників. Було зазначено, що дворівнева структура профілізації навчання сприяє самовизначенню особистості у виборі подальшого напрямку в освіті та професійній діяльності майбутніх випускників.

Творча група учнів під керівництвом заступника директора з ВР Пригодич Л.Л. й педагога-організатора Ямшинської О.О. презентувала гостям візитку школи – закладу із своєю історією, традиціями, надбаннями й досягненнями.

chevron-right chevron-left