STEM-освіта в дії: фізика і навчальні проекти

Сучасна фізика є невід’ємною складовою загальної культури високотехнологічного інформаційного суспільства, розвиток якого відбувається завдяки тісному взаємозв’язку науки, технологій, інженерної творчості, математики. Інноваційна науково-технічна система навчання STEM базується на трьох підходах – міждисциплінарному, метапредметному і проектному, – завдяки яким реалізується компетентнісний потенціал шкільного курсу фізики. Ключові компетенції з предмету націлені на розвиток в учнів технічного мислення й грамотності, новаторських і винахідницьких здібностей, на формування умінь самостійно робити висновки й вирішувати проблеми.
Учні 9-В класу вивчають фізику через захоплюючі експерименти, практичну діяльність, дослідницькі проекти. Як свого часу зазначав Блез Паскаль, «Висновки, до яких людина приходить сама, зазвичай переконують її більше, ніж ті, які прийшли в голову іншим».
Під час уроку-захисту навчальних проектів, більшість з яких була творчого характеру,  з теми «Магнітні явища» дев’ятикласники презентували власні моделі електродвигунів, електромагнітів, демонстрували одне з найцікавіших фізичних явищ – магнітну левітацію. Робота над проектами   проводилася  із дотримання п`яти “П”: проблема, проектування, пошук інформації, продукт, презентація. 

chevron-right chevron-left